Altijd op de hoogte van de laatste trends binnen de IT
- Wat we doen
- Oplossingen
- Branches
- Diensten
- Producten
- Over Ctac
- Over Ctac
- Corporate Governance
- Investor Relations
- Klantverhalen
- Nieuws & Media
- Vacatures
Krijg feilloos inzicht in uw huurderspopulatie
Speel in op de toenemende serviceverwachting van huurders.
Huurders verwachten gemak en gebruiksvriendelijkheid in de communicatie.
Je populatie verandert. Aan de ene kant neemt de diversiteit van je doelgroep toe. Sommige huurders vereisen meer maatwerk en aandacht. Aan de andere kant zijn je huurders digitaal-vaardiger dan ooit. Dat stelt nieuwe eisen aan uw organisatie.
De eerste eis die dit aan je organisatie stelt is inzicht. U dient feilloos in beeld te hebben wie je huurders zijn. Alleen als je goed in beeld heeft hoe je huurderspopulatie precies is opgebouwd, kan je de juiste woonproducten aanbieden en zal het je lukken om optimaal in te spelen op de wensen van je huurders.
Daarnaast moet je in staat zijn om op nieuwe manieren met uw huurder te interacteren. Gemak en gebruiksvriendelijkheid staan daarbij centraal. Uw huurders willen met u kunnen communiceren via de kanalen die ze zelf het liefst gebruiken. Dat kan variëren van e-mail en Facebook tot chat of de telefoon. Ze willen hun gegevens bovendien makkelijk in kunnen zien of kunnen wijzigen.
Huurders hebben een hoge serviceverwachting. Ze willen op elk moment van de dag aan kunnen kloppen bij een digitaal loket dat toegang geeft tot alle relevante informatie en mogelijkheden. Ze willen snel het juiste antwoord op hun vragen krijgen en, waar nodig, proactief benaderd worden. Om die reden is de tijd van papieren processen nu echt voorbij.
Al deze ontwikkelingen vragen een nieuwe manier van denken en werken. Het vraagt om een gestructureerde aanpak die helemaal uitgaat van de klant. Onze experts kunnen je helpen om deze omslag te maken. Wij hebben veel ervaring binnen de corporatiesector. Dat combineren we met diepgaande kennis en expertise rondom het optimaliseren van de customer experience.