Contact

x
Marketing, Sales & Service

Met behulp van CRM-oplossingen heeft u alle klantinformatie op één plek, ontdekt u nieuwe inzichten én kunt u inspelen op de klantbehoefte.

Grip op uw Marketing, Sales & Service

U heeft behoefte aan een efficiënte inrichting van de interne bedrijfsprocessen. Met de CRM oplossingen van Ctac heeft u alle klantinformatie op één plek, kunt u nieuwe inzichten uit bedrijfsgegevens ontdekken én kunt u beter inspelen op de behoefte van uw klant.

CRM oplossingen

Doordat al uw medewerkers accurate gegevens hebben kunt u de klant beter bedienen. U kunt hiermee het klantcontact en de klanttevredenheid verbeteren. En dat is essentieel voor het opzetten van duurzame relaties.

Stel uw klanten centraal

Customer Relationship Management (CRM) is een bedrijfsstrategie die de relatie met uw klanten centraal stelt. U wilt uw klanten altijd persoonlijk en met relevante informatie benaderen. Daarom moet de volledige contactgeschiedenis met uw klanten direct toegankelijk zijn voor alle medewerkers. Informatie uit bedrijfsbezoeken, telefoongesprekken, e-mails en presentaties moet voor iedereen beschikbaar zijn.

Met oplossingen voor customer engagement en commerce krijgt uw marketing- en salesteam meer inzicht in de volledige pijplijn. Leads opvolgen en deals sluiten wordt zo een stuk gemakkelijker. Ook uw serviceteam werkt veel efficiënter en klantgerichter. Daarnaast zorgt u voor een snellere afhandeling van processen binnen uw organisatie. Klanttevredenheid en -loyaliteit nemen toe, waardoor uw bedrijf winstgevender wordt. 

SAP Sales Cloud

In SAP Sales Cloud staat het verkoopproces van de organisatie centraal. Men is in staat om verkoopkansen aan te leggen op bestaande en nieuwe accounts, welke overgaan in offertes, orders en facturen.

SAP Service Cloud

Bent u klaar voor het volgende niveau op het gebied van Customer & Field Services? Met SAP Service Cloud kunt u uw servicescenario’s verbeteren van uw klantenservice en buitendienst. En creëert u een complete service-ervaring.

Whitepaper: Verrassen in de klantinteractie

Het hoe en waarom van Customer Engagement in Retail, Wholesale en Manufacturing.

Download whitepaper

Order fulfillment: doe wat je belooft of bied het beste alternatief

Blog - September 19 2018, Ralph van der Veek, 6 min leestijd

Bij order fulfillment is het nakomen van de belofte cruciaal. Maar hoe doe je dat? En wat als het niet lukt? Dan moet je zo flexibel zijn dat je direct het beste alternatief voor jou en de klant kunt bieden.

Je klant verwacht een persoonlijke benadering

Video

Ken jij jouw klant door en door? Weet je wat haar lievelingskleur is en zijn favoriete hobby? Met een persoonlijke benadering kan je klanten voor je winnen en aan je binden.