Altijd op de hoogte van de laatste trends binnen de IT
- Wat we doen
- Oplossingen
- Branches
- Diensten
- Producten
- Over Ctac
- Over Ctac
- Corporate Governance
- Investor Relations
- Klantverhalen
- Nieuws & Media
- Vacatures
Creëer een integraal beeld van klanten, installaties en beschikbare servicemedewerkers
Voorkom dubbele data-invoer en vereenvoudig planning, opvolging en monitoring
Verhelp servicemeldingen sneller en verhoog daarmee de klanttevredenheid
Veel organisaties leggen informatie over klanten, installaties en servicemedewerkers decentraal vast in applicaties die niet met elkaar geïntegreerd zijn. Dat leidt tot flink wat problemen. Zo is er geen duidelijk beeld van klanten en de installaties die je in onderhoud hebt. Ook heb je onvoldoende inzicht in de beschikbaarheid en vaardigheden van jouw servicemedewerkers. Jouw medewerkers moeten data op meerdere plekken invoeren en planning, opvolging en monitoring is bewerkelijk.
Het decentraal vastleggen van informatie heeft ook grote gevolgen voor de customer experience. Het is belangrijk dat jouw klant een eenduidig beeld heeft van je organisatie, ongeacht het kanaal je klant gebruikt. Of je klant een melding registreert via een webpagina, contact opneemt met de klantenservice, een incident meldt via een QR-code op een apparaat of een monteur op bezoek krijgt: meldingen moeten snel en adequaat worden opgepakt én opgelost. Preventief onderhoud moet volgens afspraak worden ingepland en uitgevoerd. Maar hoe pak je dat allemaal aan?
Ctac helpt je om een succesvolle serviceorganisatie te worden. Zo’n serviceorganisatie heeft bedrijfsprocessen op orde en beschikt over actuele en relevante informatie, zoals informatie over installaties, servicehistorie en lopende meldingen. Die gegevens zijn inzichtelijk voor alle medewerkers en in het geval van selfserviceprocessen ook inzichtelijk voor klanten. Met de juiste informatie communiceer je adequaat met de klant en kan je deze op efficiënte en effectieve wijze van dienst zijn. Een succesvolle serviceorganisatie is tevens op de hoogte van de werkelijke beschikbaarheid van servicemedewerkers en maakt goede probleemanalyses en planningen. Zo verhelp je meldingen snel en doeltreffend én verbeter je de klanttevredenheid.
Ctac biedt oplossingen om de decentralisatie van informatie in jouw serviceorganisatie op te lossen. Daarmee kun je de klanttevredenheid aanzienlijk verbeteren. Wil je meer weten over Service & Field Servicemanagement? Neem dan contact met ons op.