E-commerce oplossingen
Hoe kunt u klanten aan uw organisatie binden? Customer engagement speelt daarin een belangrijke rol. Betrokken klanten worden trouwe klanten. Die klantloyaliteit kunt u realiseren door de juiste e-commerce oplossingen in te zetten.
Vier ontwikkelingen op het gebied van customer engagement
Er zijn vier ontwikkelingen die een grote invloed hebben op customer engagement. Dat zijn de digitale transformatie en de evolutie naar direct to consumer, always connected en de klant bepaalt in plaats van het product centraal. Deze vier ontwikkelingen vereisen dat uw bedrijf volledig kan vertrouwen op een goede, betrouwbare IT-infrastructuur. Business & IT alignment zorgt ervoor dat u uw bedrijfswensen snel, eenvoudig en kostenbewust vertaalt in passende oplossingen. Denk aan een nieuwe applicatie, systeemintegratie, gegevenssynchronisatie of meer functionaliteiten om klantdata te analyseren.
Eenduidig klantbeeld
Met behulp van e-commerce oplossingen beschikt u over een eenduidig klantbeeld en krijgt u opnieuw de volledige controle. Tot in de voorraad en de supplychain. U krijgt toegang tot één centraal platform, waar u alle informatie over prijzen, logistiek en verkopen realtime kunt analyseren.
Zet de eerste stap
Wilt u aan de slag met e-commerce? Dan brengen we eerst samen met u de customer journey in kaart. Want alleen als u uw klant echt kent, weet u wat hem beweegt. Vervolgens bepalen we welke oplossingen u nodig heeft om dit te realiseren.