Altijd op de hoogte van de laatste trends binnen de IT
- Wat we doen
- Oplossingen
- Branches
- Diensten
- Producten
- Over Ctac
- Over Ctac
- Corporate Governance
- Investor Relations
- Klantverhalen
- Nieuws & Media
- Vacatures
Integreer ál jouw handelskanalen en bedien consumenten vanuit één centraal platform
Realiseer een gestroomlijnde customer experience die losstaat van kanalen of devices
Speel snel en flexibel in op alle wensen van je klanten
De moderne consument heeft hoge verwachtingen. Jouw klanten verwachten een naadloze experience, van webshop en kassa tot klantenservice. Om die verwachting waar te maken, heb je aardig wat systemen nodig. Van een POS-oplossing en een webshop tot ERP, CRM en integraties met een marketplace. Voor je het weet, ontstaat er een lappendeken van (los)gekoppelde bedrijfstoepassingen. Snel inspelen op de snel veranderende wensen van jouw klanten wordt daardoor uitdagend.
Daarom adviseren, ontwikkelen en implementeren wij vanuit het ‘Unified Commerce By Design’ principe. Wij streven naar volledige integratie van jouw handelskanalen zodat je alle kanalen en data vanuit één gecentraliseerd platform kunt beheren. Dat doen we bijvoorbeeld door te zorgen voor één winkelmandje dat altijd met de consument mee zweeft, ongeacht waar en wanneer de transactie wordt gecreëerd of wordt afgerond. Online bestellen, ophalen in de winkel, retourneren in een ander filiaal; het kan allemaal met behulp van onze Pricing & Promotion Engine, de XV Retail Suite, Omni Customer Loyalty en onze Floating Basket.
Wil jij jouw klanten een gestroomlijnde experience bieden door ze via álle kanalen optimaal te bedienen? Maak dan kennis met onze mogelijkheden op het gebied van Unified Commerce.
Retailers willen de klant een zo prettig mogelijke winkelervaring bieden. Lange wachttijden tijdens piekdagen zijn dan ook niet wenselijk. Daarnaast hebben retailers te maken met toenemende personeelstekorten, waardoor ze de gewenste shop-experience niet altijd kunnen bieden. Door het introduceren van XV Retail Self-Checkout kunnen retailers specifiek op het vlak van effectiviteit en efficiëntie slagen maken.
In de rij staan bij de kassa om je aankoop af te rekenen. Is dat nog wel van deze tijd? Of is de zelfscan bij de supermarkten pas de eerste stap richting een winkel zonder kassa’s en personeel?