IT en Retail, hoe kan je vanuit IT helpen met de optimale klantenbeleving?
Ontdek hoe INNO hun klantenbeleving heeft versterkt dankzij een optimale klantenreis aan te bieden en hoe dit vanuit IT gefaciliteerd is. Een optimale klantbeleving; anytime, anyplace, anywhere start bij een volledig beeld van je klantbestand. Zodat je maximaal een gepersonaliseerde ervaring kan aanbieden.

Tijdens dit exclusieve event op 26 september, brengen we een selectieve groep retailers samen en komt INNO hun ervaring delen. Daarnaast bespreken we samen ook enkele trends m.b.t. klantsegmentatie en personalisatie. Welke trends zien we en hoe kan je jouw klanten maximaal aan je binden? Wat is de rol van IT hierin?

Wat kan je verwachten?

  • Diepgaande casestudy: Ontdek een echte klantcase (INNO) en hun naadloze omnichannelervaring.
  • Interactieve discussies: Neem deel aan boeiende gesprekken over de integratie van verschillende kanalen en de impact ervan op klanttevredenheid en bedrijfsgroei.
  • Omgeving voor samenwerking: Profiteer van de kleine groepssetting om vragen te stellen, strategieën te delen en samen uitdagingen en oplossingen te ontdekken.

Mis deze kans niet om waardevolle inzichten op te doen over de trends binnen de Retail & IT.

Agenda

14u00 – 14u30: Ontvangst en inloopmoment
14u30 – 14u45: Intro CTAC en Inno
14u45 – 15u15: Customer Case Inno: omnichannel track
15u15 – 15u30: Pauze
15u30 – 16u30: Round table: klantsegmentatie en personalisatie in de retail
16u30 – 18u00: Drinks en netwerken


Wanneer? 
26 september 2024
Waar? Den Berg – Londerzeel

Schrijf je gratis in voor ons personalisatie & klantsegmentatie event